Alla inlägg den 30 november 2012

Av Jessica - 30 november 2012 22:17

hejsan allesammans!

Nu kommer jag hem sitter vid datorn med ett glas glögg    Sjuttons bra känsla faktiskt! Jag har varit och skottat snö med min hmm.. "vän" och så har vi bakat julstjärnor    som ni kanske har förstått har det kommit maaassor med snö! Det är som att siga ut i antarktis! Jag ville ta upp ett ämne nu...


Mobbare!

Nu har det kommit en ny sorts mobbning... tadaaa " smygmobbning" det är en taktik som mobbaren säger tex: Oooj vad snygga skor du har?!    okkej det var ju snällt, men liksom de säger med en ton som tex: Oooj vad skithögar till skor då!   Jag har blivit utsatt av just detta sätt av mobbning. det är väldigt sorgligt. För förr så sade mobbarna rakt ut: Uiij vad fula skor du har!    Och de mobbare nu säger det i koder, och det är inte alls bra för man kan ju inte anmäla en sån "kodare" för de säger ju det "snällt". Amen gud förbanna varje mobbare i världen!


hälsningar

Colaknappen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenare:)
Jag är en tjej på 12 år. Som älskar allt möjligt, minecraft,katter,godis och COCA COLA som du kanske förstår ;)
Hoppas att du trivs och ha det så trevligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards