Direktlänk till inlägg 5 december 2012

luciiiia

Av Jessica - 5 december 2012 17:09

  Heej allesammans

Jag ska iväg och vara lucia till min mommos läsegrupp. Jag får alltid mommos kompis pepparkaks tårta då, den är syyypergod jag kommer fota ganska mycket då   Har ni synpunkter om min blogg? skriv gärna i kommentarerna. vet ni? igår så hittade jag en blogg där de sålde... SEX???!!!!! Jag blev helt ... VA???? Det finns alltför många perversa idioter som sitter framför datan just nu! Jag blir nästan illamående! Men iallafall jag kom på en bra sak. Ni ser om jag skriver från telefonen eller datan. för om jag skriver på datan så är texten stor och rund med roliga smileys, och om jag skriver från telefonen så är texten liten och inga smileys alls. Bra va? Då kan ni se om jag fuskar och är lat och inte går in på datan    ikväll ska jag vara med min "vän"    så jag tror inte att ni kommer få se ett till inlägg    Men jag ska tipsa om min "väns" blogg som heter " mittliviminecraft" kolla gärna in den.


Kramizar

Colaknappen     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 januari 2013 18:30

Hej alla jag är så otroligt ledsen att jag inte bloggat på hundra år! Det har varit besvärligt men jag ska kollla om jag kan få in det irytmen igen :) Tjaba :) H. Colaknappen...

Av Jessica - 26 december 2012 15:42

Hejsan mina vänner! Jag måste bara fråga en fråga... Spelar ni sims3? Vilken deluxe tycker ni bäst om och viljet fudk andvänder ni mest? Simsaren colaknappen :-)...

Av Jessica - 24 december 2012 13:39

God jul mina vänner! Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på länge för mitt batteri har varit uttorkat och laddaren har varit hemma och mamma tog med den idag. Så jag hoppas ni får det ni önskar och att ni äter massor! Lyckohälsningar Col...

Av Jessica - 20 december 2012 14:01

Hej alla! Jahapp, nu är det snart jul och igår var det midsommar... Jag står på esbo centrums tågstation och väntar på tåget som kommer nu! Jag har fruktansvärt ont i magen för jag måddes spurta till tåget men jag hann inte... Jag är ledsen för at...

Av Jessica - 14 december 2012 20:37

Hej alla! Jag skulle vilja meddela att sean banan känns lite.. tjaa... Barnsligt? Han kan göra en glad när man är sur med sin suuper barnsliga humor. Det känns barnsligt helt enkelt :( och en annan sak jag vill skriva om är " hemska kompisar ( hk)...

Presentation

Tjenare:)
Jag är en tjej på 12 år. Som älskar allt möjligt, minecraft,katter,godis och COCA COLA som du kanske förstår ;)
Hoppas att du trivs och ha det så trevligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards