Alla inlägg den 3 december 2012

Av Jessica - 3 december 2012 20:04

Tack så hemskt mycket för de nio styckna besökarna! Ni förstår inte hur glad jag blir av er! Massor med kärlek till er...
Ps. Jag tänkte så här.. Antingen när jag fått 20 besökare eller 1 bloglovin så lägger uag upp en bild på mig <3
Syns! :-)<3<3<3
Colaknappen

Av Jessica - 3 december 2012 17:53

Hej allesammans!
Jag sitter på tågstationen nu, efter att ha missat tåget! Jag ska och simma nu, och jag har varit ute och givit jultidningar till mina köpare. Jag ska bjussa på lite roliga bilder, som jag tänkte att ni skulle få se :) Igår var mitt tåg hem inställt så idag mårse åkte jag Pendolino till skolan ;) Just det! Ni kanske skulle vilja veta vad jag fick i lillajulsgåva? Av pappa fick jag: Topmodel dance, ett ljus och en eternell ( torkade blommor )
Och av mamma och hennes pojkvänn fick jag: En dumle kalender, pennor och ett skissblock.
Jag har sju olika adventskalendrar , lite överdrivet många men vem klagar? Jag ska sätta in bilderna nu så vi "hörs" imorrn :)

Hälsningar
Colaknappen :)

Presentation

Tjenare:)
Jag är en tjej på 12 år. Som älskar allt möjligt, minecraft,katter,godis och COCA COLA som du kanske förstår ;)
Hoppas att du trivs och ha det så trevligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards