Alla inlägg den 14 december 2012

Av Jessica - 14 december 2012 20:37

Hej alla!
Jag skulle vilja meddela att sean banan känns lite.. tjaa... Barnsligt? Han kan göra en glad när man är sur med sin suuper barnsliga humor. Det känns barnsligt helt enkelt :( och en annan sak jag vill skriva om är " hemska kompisar ( hk) " för igår ringde min pojkvän och sa att han hade ett bråk med min fd kompis om att hon flörtar med honom, hon började skrika och säga att vi aldrig varit kompisar eller bästisar för hon har varit kompis med mig baara för att jag inte haft kompisar... Fail!! JAG har alltid haft kompisar på min sida medans hon ännu idag inte har några kompisar för hon helt enkelt är... Tja alltmöjligt... Så jag har skrivit henne som " den okända" för eftersom vi aldriig varit kompisar så det här veckoslutet kommer innehålla maaassa skrik och catfights XD nu har det blivit ett gaaanska långt inlägg så jag kommer sluta nu....

Ha ett riktigt bra veckoslut!
Kram. Colaknappen

Presentation

Tjenare:)
Jag är en tjej på 12 år. Som älskar allt möjligt, minecraft,katter,godis och COCA COLA som du kanske förstår ;)
Hoppas att du trivs och ha det så trevligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards